Afspraak maken

Administrator

Digitaal een afspraak maken

Voor een aantal zaken kunt u via onderstaande links een afspraak inplannen.
U kunt dan kiezen voor een tijdstip op maandag t/m donderdag van 13.00 - 16.00 uur.

Let op: Hiervoor heeft u wel een DigiD gebruikersnaam en wachtwoord nodig. 

  • Aanvragen identiteitskaart (meer info)
  • Aanvragen van een paspoort (meer info)
  • Aanvragen rijbewijs (meer info)
  • Erkenning bij geboorte of later (meer info)
  • Aangifte geboorte (meer info)
  • Verklaring omtrent gedrag (meer info)
  • Aanvraag paspoort voor Nederlanders die in het buitenland wonen (meer info)
  • Aanvraag identiteitskaart voor Nederlanders die in het buitenland wonen (meer info)

Woont u in het buitenland en wilt u DigiD aanvragen? Kijkt u dan hier: (meer info)

Afspraken via de website gemaakt kunnen voorlopig alleen aan de balie van het Stadskantoor worden afgehandeld. 
Bij aanvragen en aangiften geldt een legitimatieplicht.
Klik hier voor onze openingstijden.

Telefonisch een afspraak maken

Wilt u een afspraak maken voor een ander product?

Dan kunt u voor 13.00 uur bellen naar: 140164.
Belt u vanuit het buitenland? Dan kunt u voor 13.00 uur bellen naar 0031 164 27 70 00.

Ophalen documenten

U kunt aangevraagde documenten als ze gereed zijn ophalen bij de balie van het Stadskantoor.
Hiervoor hoeft u geen afspraak te maken.